Jullov

Japp, äntligen!! 2 veckor, då jag bara tänker softa, sova, umgås med nära och kära, fira julen, nyåret och kanske besöka andra festligheter. Schemat är öppet, så ideér tas gladeligen emot.

Ikväll hade vi en sannerligen underhållande julfest, vi fick se våra dragqueens uppträda, (verkligen heta Janne, Harry och Mikke) Tobbe visade också sin rockigare sida, då han sjöng den traditionella Mössens julafton, detta år spelande på elgitarr.

Efter programmet, julgröten och rektornstal samt lite allsång, förflyttade vi oss halvspringande till ett redan fullt Serendipity där en skön kväll spenderades med ca. halva gymnasiet + andra törstiga kunder.
Nu ligger jag i min säng, dödstrött men belåten då första jullovsdagen kommer imorgon. Skall sova länge, tills min käre bror kommer att väcka mig för att baka julgodis.

God jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0