Lillördag och KY

Idag åkte jag till H:fors för att fara på (vad jag trodde) den sista modellkurs gången, men det visade sig att det är först nästa gång vi har avlsutning.
Men vi hade iaf. planerat med min häärliga Emmi att vi skulle fira lite, å inte kunde vi ju inställa våra planer, så vi firade idag, o så firar vi en gång till nästa onsdag.
Vi gick ett kvarter från agenturen mot kampen till KY:s Pikkuklubi på några stop och fisun, vilket slutade till en mycket vimmelkantig men chillig söndag.

Måste nog lägga mig nu, håller på att somna. Borde börja klockan 11 imorgon, men såklart hamnar jag gå till skolan redan tjugo i 10 eftersom vi har nåt fucking studiehandledning!

Sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0