Lycklig

Det är konstigt hur vissa saker kan få mig bli så glad.

Snacka precis med min kompis från Åland och han e påväg till Finland nu under veckan, så vi håller på att planera  program för helgen, så vi kan festa o ha de roligt. Har int sett honom på ett år typ, o har verkligen saknat mtt lilla charmtroll! Asgarvar av minsta lilla sak som han får ur sig ju!

Ja, men ja har int länge varit på såhär bra humör, skulle kunna springa ett helt varv runt jorden, känner mig i toppform altså. Haha men int länge till, skola klockan 8 imron bitti, o fullt upp med att göra hela dagen:D
Bäst att humöret håller hela veckan, å att vinterdepressionen inte kommer! O för tillfället känns det som om det kommer att göra det!

Puss, hoppas mitt humör smittar på er andra oxå om ni e depp. Kontakta en god vän, de hjälper;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0