Shoppingsjuka

Ja det slog till idag! Ytterst opassligt, eftersom jag inte har mycket pengar och då mina fötter värkte efter allt travande i riksdagen. Men två västar ( en grå, kort från h&m och en brunrutig från Zara) fick hänga med hem + en skjorta från h&m. Detta var bara en tiondedel av allt jag skulle ha vilat bära hem! Men dessa stövletter blev jag nog förälskad i! de är från dinsko för 44E. måste se till att få fram lite pengar eftersom jag bara måååste ha dem!!

Har faktiskt en sak som jag påriktigt faktiskt har behov av, det är tossor!! Har länge sett på dessa vita av Reebok. Men såklart hittar man dem inte i Finland så ja får vel lov att hitta några andra.

Jaa, excursionen till riksdagen var riktigt intressant förutom Plenumet där jag allvarligt hållde på o somna.

Uhh, har massor att göra ikväll! Har filosofi prov i morgon som ja borde läsa p, och en enorm hög med rena kläder som måste strykas eftersom mitt klädskåp håller på att bli tomt på rena plagg!

Hoppas ni har bättre planer för ikväll än vad ja har! ;p

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va härligt att du också bloggar, hitta dej via kommentaren på Malins sida. Nu ska ja titt som tätt titta in på din blogg :)

2007-12-11 @ 23:53:43
Postat av: Linda

Vad har du för skonummer? jag har ju ett par extra Reebok tossor, om du är intresserad?:)

http://lindisens.blogg.se/1195657593_reebok_sljes.html#comment

2007-12-19 @ 17:22:33
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0