Veckolsuuuut<3

Vad härligt!! Händer ingenting nu så ja kommer att njuta av dessa två lediga dagar, med chill och kanske en sväng till helsingfors om budjeten håller :)

Idag skulle vi då altså ha julfest planering, och vi hade det ju också men förståss försover ja mig!
Men ja hörde att de hade gått riktigt fint, och kommer att bli skitroligt program, o tammifan nästa planeringsgång är jag med!!

Vi hade gamlasdans övningar idag. sjuktroligt är det!! fastän vissa danser som tex. Wienervals känns lite omöjliga så tror jag att de kommer bli en mycket lyckad gamlas dag! 
Slog mig att jag faktiskt borde ta mig i nacken o börja söka på allvar en klänning åt mig, förrän allting tar slut. I helsigfors brukar de flesta flickorna börja fixa gamlasdansen redan på hösten, så ja e faktiskt lite sent ute... Borde också beställa tid för frissa och smink, och sen måste ja se lite om ja hittar lite inspiration lite här o var;)

Har ni bra tips på både frisyr o smink? eller kanske en bra butik som säljer klänningar?

Ha en så skön kväll! 

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en jättemysig fredagskväll :)

2007-12-14 @ 17:04:27
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0