Gokväll!

Haloj!
Var just o duscha och åt lite kvällsmål, tänkte att jag skulle skriva av mig lite till.
Träningen gick faktiskt riktigt bra! Förutom att jag blev lite sen :p programmet var faktist int så tungt ens, tänkte att jag skulle ha deltagit på bodypump som gick efteråt, men jag vill inte överanstränga min kropp nu när jag inte har tränat. För det är inte precis det skönaste att ha ennu en vecka efteråt tränings- och muskelvärk i hela kroppen! Vilket händer mig mer än ofta. :D
 Jag väntar på att T skall bestämma sig om han kommer hit eller ej, han har vel varit o träna han med.
De e ju faktit European Music Awards nu, det började vel för en stund sen så jag tror ja föflyttar mig till tv:n nu, men ha en så skön kväll och håll tummarna uppe för era favorit artister!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0