Lördag

Jaahh! Muse tog hem vinsten i Headliner!! Ni skulle ha sett hur glad jag var!! Grymma endå! Efter att de fick priset orka jag inte nes se mera, det var enda orsaken jag så på ema! haha
 
Kom en tid sedan från Tomas, vakna typ halv 12 o märker att det snöar7000!! Så konstigt det känns, när int man har sett snö på typ ett halvår. Fint är det, men vått o slaskigt är minuset.. Borde köpa ett par vinterskor som håller fukta, hatar när skorna läcker och man måste gå hela dagen i skolan med blöta och iskalla fötter! ush:S
Planerna var idag igen att åka till Helsingfors men det blir inte denna helg heller, men nästa tammifan..har lovat nu i 2veckor åt mina vänner att jag skall komma, men det har aldrig blivit av.
 
Jag och Tomas hade igår kväll(natt) O.C marathon, vi såg tre DVD-skivor från första säsongen altså över tio delar. :D Jag tror jag somna nångong halv fyra tiden igår natt, så det var inte heller så konstigt att vi sov så länge!(: Men de första O.C delarna är ju mycket bättre än vad de nya episoderna är! Feelingen är ju bara så bra i de första! love it!

Vi var faktist just o handla blommor med mamma, så jag har planterat blommor idag, ett bra skäl varför jag inte har varit ute.. :D Remo kom alldeles nyss hem från sin kompis och skröt om att han varit ute i 4 timmar så nu predikar han för mig hur mycket duktigare han är en mig eftersom han varit ute i snön och inte jag, mycket underhållande för en 10 åring.

Skall nu hjälpa mamma i köket, hon lagar vell kotletter, och kakor... mums.. Men jag skall inte äta för mycket, det blev redan för mycket onyttigt igårkväll...

Ha en trevlig vinterdag! Skriver kanske lite mera ikväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0