Tisdag

Idag har varit en dag då jag känt mig bestraffad av Gud... fastän jag inte är troende, konstigt. 
Okej början av dagen var okej, förutom att jag glömde min memorystick hemma när jag skulle till skolan och kom på det halvvägs, så jag vände om för att gå efter den. roligt med morgonpromenader.
Då jag kom hem från skolan gick jag ut med hundarna, med strumbyxor och en Parkas. väldigt genialt. Och när jag kommer tillbaka märker jag att nycklarna blev inne. Somtur är Remo hemma. Så jag knackar på, ringer på, bankkar på, springer hela huset runt och smäller i varje fönster. Nej, han var inte längre hemma.
Oja, mamma kom hem efter en och en halv timme, så jag hade en mycket givande kväll med mina hundar på trappan idag. Gud måste älska mig!

Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0