Vinterplaner...

Hade gymnastik lektion idag. Redskapsgymnastik, min favorit, alla andras mardröm. Vissa tycker det är otroligt att jag kunnat träna denna sportgren förut. Jag själv skulle genast börja pånytt om det bara vore möjligt här i vår by, och jag orkar inte pendla till Ekenäs, nej! Men jag skulle inte prata om redskapsgymnastik utan om ideén min kompis berättade under timmen. Hon hade tänkt sig att vi skulle åka med en lite större grupp människor, typ lite på 10, till någon skidort och hyra en stuga!! Guuu va det sku vara skönt! Nog för att jag inte är sååå board fantast mera (säkert pga av påminnes dåliga möjligheter) men att åka i större backar är nog skitroligt! När jag berättade om detta till Tomas kom det fram att hans gamla studiekompis föräldrar har en stuga uppe i Levi som vi kanske skulle få hyra, vilket skulle ju vara gryymmtt! haha, vintern är nog helt okej ibland! (: Så nu kommer jag att spendera hela min tid på att vänta att vi kan åka iväg, och hoppas att det kommer att bli av, denna resa. 
  
 image13

Har ni planer för vintern?
Skall laga hemuppgifter nu! Gokväll o natinati!


Kommentarer
Postat av: Jasse

Me vem planera ni nåt sånt? :D Sku va tuusans roligt men ja e nog faktist in nån fantast på någo som har med skidor och backar att göra. Men ja sku säkert trivas i After-ski:n :D Haha!

2007-11-05 @ 19:13:39
URL: http://jassmiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0