17 år!!

Japp, idag fyller jag 17, ett år äldre altså! Men guud va onödigt!! 17?! berätta en onödigare ålder? Jag menar, förra året var ju bra, sweet sixteen altså, och nu efter ett år fyller man ju 18 och blir myndig o allt, men 17!!! så jävla onödigt!

Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på några dagar, men har haft fullt upp med flytten. Idag har jag faktist lagt alla mina kläder in i klädskåpet. Det tog faktist otroligt länge eftersom jag inte visste hur jag skulle sortera alla plagg. Men nu klara jag det!

Har egentligen inga planer för idag, skall packa upp varor och så ska jag fara ut o äta  med Christa. Namnam gott...
Min telefon har faktist ringt hela dagen då alla gratulerar, stressigt ibland att springa och svara hela tiden:D

Men nu skall ja g¨å o ch sortera lite rosk på gården. Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Heidi

GRATTIS!! :D

2007-10-07 @ 14:08:12
URL: http://www.heidimaria.blogg.se
Postat av: malin

grattis linda! va e d för modellsola du har börjat i? ha d bra:)

2007-10-07 @ 21:45:26
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0