Bonjour mes amis!

Kom just från duschen, vi hade spanska prov idag så slutade en aning tidigare...

Resan var super! Vi festade med min kusin i Italien och på torsdagen åkte vi till Belgien! Och det var härligt! Gudars vad jag älskar det där landet! Allt är spännande, och såna mängder med evenemang och saker man kan göra! Det är nog möjligheternas land! 
 Vi åkte på fredagen till Paris, med ett supersnabbt tåg! Men fyy va de kosta!! biljetter fram o tillbaka för mej min pappa och hans flickvän blev 400 euro!!!!! huuuuu vilka pengar! Men nog för att Paris var värt det! Det finns konst överallt i dendär staden i monumenten, på gatorna, på människorna tom. i springbrunnarna! Jaa det är sant, kolla denhär bilden!!image5




Haha hitta på något underligare!! eller denhär:image6en sko av kastruller!! Så praktiskt!!


Men dehär är vel endå bäst!!:image7



Skulle kunna åka tillbaka närsomhelst!!!
Men nu är jag tilllbaka i Karis, och vardagen är trist och okonstnärlig! man blir vell van vid det antar jag.
Somtur skall vi imorgon åka till Helsingfors på bokmässan så något mer konstnärligt får vi vell vara med om
Huu min mage kurrar som 7000 så ja måste dra till köket och laga mat, senare ikväll skall jag och hälsa på tomas, som också skall resa snart! Han skall åka med laget till Sverige och se på någon fotbollsmatch, kommer tyvärr inte ihåg vilka lag som skall spela men iaf. någonstans i Stockholm.



God middag för er med! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0