Söndag

Söndag är en städningsdag hos oss. Japp, kan det bli värre?? Somtur hade jag hemmakväll igår, men ni kan säkert föreställa er hurudant det är att dammsuga, strida med golvmoppen, bekämpa dammet med dammtrasa och slita i smutsigt byk när man har baksmälla?! huuu.... nja, men ja klara det ganska lysande, men jag var nog astrött när jag blev färdig, så ja gick ut på en upprfriskande promenad med lammet Tiziano
Jag var påväg faktiskt till helsingfors igår, men ja tror ja far nästa veckoslut istället, har mer tid då...  Ja borde också handla lite saker så ja måste senast nästa lördag åka dit.
Usch skulle int alls orka fara till skolan imorgon, set händer inte ens något spännande nästa vecka, förutom att tomas kommer hem imorgon från Sverige! borde ta och ringa honom lite senare ikväll och höra hur det var!
Matchen var Hammarby-Gais, vilka är alldeles okända för mig förutom Hammarby handbollslag där jag vet attTomas träna t då han var 6 veckor i Sverige på inlärning i arbetet.. Mycket intressant, va? Men lite bakgrundinformation skadar vel alldrig?haha

Skall nu börja göra min sista fima- läxa, gjorde just den första vilket var att skriva ett sammandrag av ett ämne i nyheterna från en vecka bakåt, men et blev helt okej, skall berätta om det i klassen blää....

Men hoppas ni har en givande och spännande skolvecka på kom!!
Ha det skoij!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0