Buongiorno!!

Har precis druckit lite morgonté, och skall småningom börja packa lite grejjer som jag behöver till stan.
En timme engelska skall jag unna mig i skolan och sedan blir det lunch samt serendipity för min del varefter jag stiger på ettans tåg och åker in till centrum.

Kvällens planer är för tillfället ennu oklara men iaf. måste jag studera för imorgondagens presentationer eftersom jag fortfarande inte har fått inlärningsmaterialet av min kollega :s

H
ar nu i alldeles för länge haft en otrolig vilja att fara på shopping, vilket jag skall låta mig själv göra efter månadsbytet då lönen når kontot:) Och då smäller det!
Men tyvärr inte detta veckoslut, då jag är somvanligt pank.
ähh, nu slutar jag med mina finansieringgrubbel!

Hörs senare ikväll!! Ha de så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0