våren

har äääntligen kommit, o jag är i himlen! Kan inte förstå hur min inspiration för allt har nått sin topp igen!? Hade tom. tygskor på idag för att påminna mig själv om att det faktiskt är om 6 veckor sommarlov. otroligt... Somtur att även detta år har gått snabbt.

Fick idag det första numret av nya, fräsha och finska ELLE. faktiskt lyckat. Har endast hunnit ögna igenom tidningen snabbt, men det verkar som om chefredaktören Mirva Saukkala och det andra gänget bakom tidningen har lyckats riktigt väl. En passlig blandning med både inhemska och utländska designers verk hittar man på modereportagen, intressanta intervjuer av aktuella personer samt en ovanligt lyckad layout, enligt mig, för en finsk mode tidning!

Nu, middag i Pentby hos italiaano residenset, och sedan skall jag åter fördjupa mig i ELLE och ögna igenom matematiken.
Tack o hej från mej!

image80

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas du får en rba kväll :)

2008-04-17 @ 17:55:57
URL: http://JohannaCaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0