Buongiorno!

Befinner mig inte i skolan nejj, bestämde mig för att göra en del uppgift. hemma vilka kändes viktigare än att vara närvarande under en lektion i psykologi.

Om en timme på morgonté till Serendi därefter bär det av till skolan. Normal dag liksom. Men en grej är faktiskt lite annorlunda.... Skall besöka tadnläkaren idag!! huuu... efter 2 år då jag inte alls varit på kontroll... 
Har dock alldrig haft hål så mina tandläkarbesök har behållits passligt lugna förutom då jag blev opererad i muntaket och fick tandställning för ca 10 år sedan. Jo, jag har också haft en bit järnvägsräls på tandraden, ingen vacker syn det inte!

Så, nu skall jag aktivera mig själv och sedan iväg! Wish me luck!! Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0