Gratis skönhetsvård...

...är vad jag tycker om tandläkaren! De slipar lite tänderna, förbättrar bettet, polerar dem och kollar att allt ser prydligt och fint ut... visserligen förstår jag att personer som hamnar gå till tandvården för att göra större ingrepp varendaste en gång och tycker det är horribelt. Har haft Pepsodent-smile på enda sedan 3 idag då jag fick min framtand i undre raden fixad, eftersom  det ramlade av en bit under lågstadie åren, som nog lappats men ramlade av 2månader senare. Fina pipor!!

Lagade faktiskt mat idag och blev chockerad över att mina kulinära talanger har förbättrats en hel del! Bönor (gööött) med lite chili-paprika, vitlök samt en aning tomat-chili sås, kokad potatis (åt remo) samt Lindströms-biffar (som dock värmdes endast i mikron). Superb!

Enorm hög med skolarbeten och SK- läsande väntar så det blir vel endå en hel del läsande under helgen, vilket jag planerat att totalt stänga ögonen för. Är nämligen påväg med Pärlan-Petra till hennes sommarstuga på Majholmen i Sibbo över veckoslutet för att slappa, grilla, bada bastu och njuta över det sista av skärilivet före vintern! Underbart!!

Nu Spinning!! Tjenamors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0