Gymmet kallar!

Haft det riktigt bra idag! Lade mig tidigt igårkväll och steg upp före halv7, okej lade mig pånytt efter morgonté. Första gången i tid i skolan. Har detta fenomen över mig att jag kommer alltid några minuter för sent till skolan hur tidigt jag än skulle stiga upp. 



Ser kanske ut som om det var december ute, men då det regnade på morgontimmarna drog jag mössan på.
Och vad är inte bekvämare än att dra älsklingens jeans på?!


Nu till Sportfigur på Step, hur skönt skall inte det bli? 

Kommentarer
Postat av: Linda

jo, den är till salu hela tiden, så det är inget vidare. Men vi får hoppas att ingen vill köpa den på ett tag bara..! njaa, vill inte berätta nånting om planerna ännu eftersom det bara är en idé, och knappast lär bli verklighet..:) men om något händer skall jag berätta:)

2008-08-21 @ 07:45:08
URL: http://lindisens.blogg.se/
Postat av: KY11

snygga jeans du har;)

2008-08-21 @ 11:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0