Hejhopp läsare!

Kort men en aning jobbig dag i skolan. Såå frånvarande på timmarna fastän jag hur försöker koncentrera mig på Tillis försök att sätta i huvudet på vår klass hur Finlands ekonomi samt handel förändrats inom de senaste hundra åren. suck.

Jag har skitpanik och ångest över mitt urdåliga betyg som jag skrapat ihop under de två senaste åren och undrar ifall någon alls kommer att ta emot mig som studerande i framtiden, fyy, nej.... Ivarjefall skall jag idag anmäla mig till höstens högskoleprov i Sverige för att kunna söka och studera i svenska högskolor samt universitet. Får som rese sällskap min sötnos Sara, men var jag skall avlägga provet har jag inte riktigt bestämt, Kalmar eller Stockholm? har vel inte så stor betydelse egentligen, men en svag känsla att jag besluter mig för Kalmar finns, då högskolan BBS är en av de alternativen jag grubblat på att välja som framtida högskola. 

Nu skall jag försöka få tankarna fästa sig i min hälsokunskapsbok i de kommande 2-3 timmarna. Tummar upp för mig tack!
Tack och adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0