hur?

Hur det går till att sakna en person så mycket efter så kort tid förstår jag inte.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Har jag tur, och Simon är snäll. Saknar jag han redan efter några timmar. Så var det igår, jag for med 5tåget från ekenäs, skickade åt han halv9tiden om han inte skulle kunna komma till Karis och sova med mig, o TAMMEFAN han gjord d:P

2008-08-18 @ 14:54:02
Postat av: KY11

saknar dej me sweetie!

2008-08-18 @ 18:18:53
Postat av: Sandra

Usch fy fan, det här e vad jag själv fasar för :( Men samtidigt så kan ja int annat än tro att de börjar löpa efter en tid o vi ha bestämt me Axel att vi ska försöka tänka på nästa gång vi ses o sikta på de. Börjar man tänka på hur länge man e borta tills man slutligen e hemma så tar de lätt kål på en :/ Fy nej, de e nog positivt tänkande som gäller bara! Hoppas det börjar kännas bättre o att du slipper ti Sverige sen :)

2008-08-18 @ 20:02:05
URL: http://killerqueen.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0