Minminmin!!

Jag är otroligt egoistisk om mina prylar och egendom. Speciellt kläder och  skor. Jag blir störtförbannad på mig ifall jag råkat slarva bort eller söndra något som tillhör mig själv, dock är det ännu värre ifall det är någon annan som råkat få min egendom att minska, speciellt hundarna. Jag har en brinnande lust att bita öronen av dem för stunden. Ja, jag vet att ni tycker jag är fånig men då dessa hundrackare bitit sönder skor på en summa troligen över 400 € är det 'verkligen inte något jag bara kan se igenom fingrarna på. Jag har inte fan råd med att varje nytt par skor kan användas 2ggr och sedan är hälen borttuggad. Så jag har precis lugnat mig av ett av mina största och farligaste nervsammanbrott och försöker snabbt häva mina nyaste converse i skräptunnan på gården och inte tänka på dem mer. 

Tack så innerligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0