Re-opening!

Välkomna, kan jag visst säga. Bloggen har öppnat nu och jag hoppas att ni gamla läsare kommer att fortsätta följa libas.blogg.se och att det hela tiden kommer fler nya läsare. Försöker uppdatera så mycket- samt så intressant som möjligt och ifall ni har ideér, kommentarer eller annars bara feedback så får ni så gärna kommentera hur mycket ni bara har ork (:

Blev färdig igår med headern vilket var den största orsaken till att jag stängde bloggen men kommer ennu att göra små ändringar i designen de kommande veckorna bara jag finner tid för det. 
Enjoy!


Bild: Helena Nyytäjä

Kommentarer
Postat av: malin

så fin du e på bilden. är du förresten modell ännu?

2008-08-13 @ 18:36:23
URL: http://malinsss.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Skitsnygg bild tjejen!

2008-08-13 @ 20:57:17
Postat av: Miilo

Jag blev nästan rädd att du hade tagit bort din blogg, då jag inte slapp in på den tidigare, men nu är du ju tillbaka, tur tur :D

2008-08-14 @ 21:38:08
URL: http://linneaterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0