Serendipity...

Serendipity is the effect by wich one accidentally discovers something fortunate, especially while looking for something else.



Hittar inte min USB-sladd för kameran, och kan inte därför visa en del foton jag hade tänkt mig publicera på bloggen men då råkade jag träffa på denna som jag tänkte bjussa på...
En soldatkille vid namn Joppe råkade nämligen ha slått vad med sina kompisar om att fråga ut mig på dejt för ca 3 veckor sedan, men då jag förklarade att jag är upptagen och djupt förälskad i min pojkvän som snart skulle anlända restaurang Albatros nöjde han sig med att jag fick låna hans kepa och ta ett foto.

Kommentarer
Postat av: Miilo

Den där texten om Serendipity hade jag och Johanna i vårt teckaprojekt också.

Jättesnygg bild i headern föresten, du är ju helt sjukt bra på att modella :)

2008-08-14 @ 21:41:24
URL: http://linneaterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0