Sunday bloody Sunday..

Har varje fredag samma humör. En rastlös och frustrerad känsla över allt som inte gjordes förra vecka och allt som bör göras under den kommande veckan. Är utmattad, känner mig ynklig och sjuk. Vet att jag borde studera och läsa men det enda jag vill är att kasta mig på soffan o mysa. Såsom många påpekat är söndag de käras dag som bara avnjuts med mys och kanske någon film. Men detta är inte möjligt för min del. Inte ennu, men snart! Dock inte såhär förstörda efter en hårdnatt i Ekenäs nattliv under sista sommarmånaderna...


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Det där fotot säger mer än 1000 ord! :)

2008-08-31 @ 16:27:37
URL: http://jassmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0