Tack gode gud för finlandsskärdgård och Sibbo.

Jag har haft ett av de mest avslappnande och lugna veckoslut på åratal. Jag har ordagrant endast sovit. Borträknat lite strand-städande, grillning och skitsnack;) Vädret var så somrigt som det bara kunde bli och nu då jag ligger hemma med en fasansfull, 300 elefanter klampar på mitt huvud, huvudvärk och tror jag kommer bli sjuk, vet jag att efter denna helg kommer jag att ha ork att kämpa denna höst för att förverkliga de planer jag gjort under alla de timmar jag sovit denna helg. 

Bilder klarar jag inte av att ladda upp då huvudet faller i tu om ja lyfter det en endaste en millimeter från dynan, men lovar att de kommer upp imorgon. 

Nu krypa sig under täcket, vräka i 5 st. Burana Caps, lyssna på Veronica Maggio och hoppas på att mannen skickar ett tröstande sms. (jag vet, jag är en mästare på att tycka synd om sig själv :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0