Vad gjort idag?

Fick denna fråga och blev lätt på dåligt humör pga mitt deprimerande svar. Varit i skolan, kommit hem kl 6 från gy kurs i ekenäs bowlinghall och efteråt endast pluggat. Jag hinner inte ens och träna. Gud vad äckligt att hamna sitta inne hela dagar endast bläddrandes i böcker, papper och häften. Unna mig dock en långpromenad med hundarna och märkte hur nervös man är efter att ha suttit i en hel dag inomhus. Imorgon skall dagen se exakt likadan ut, förutom ennu mer läsning och körlektion. Tackolov blir det fredag då jag samt två pärlor skall hitta på något för "sistahelgen tillsammans" ära troligen helsingfors. Så antagligen kommer jag att spendera hela helgen innanför ring 1, med urskönt folk, jobbet, restaurang besök, långa aperitiver, chillkväll och en plåtning med Helena. skall bli hur skönt som helst!! fastän jag innerst inne får dåligt samvete av att inte använda också denna tid för studerande. 
Nej nu räcker det med gormas, istället ska jag göra samtal till världens bästa fotograf och pojkvän så tankarna dras till något trevligare. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: elin

Okej ,thänx för tipset! ska ladda ner å se va de e för grejer..

annar e de helt fint me oss. Ja har lite samma fiilis som du, känns som om int jag gör nå annat än jobbar och ligger i soffan. nätt:)Å snart blir de skiola på heltid. johan håller på vänja sig me sjundeå, e å allt för ivrig på att flytta ti nya kämpän:D

Hu går de förresten för jesse?? bra skola? rum? ha int hört nå. måst säga att johan ska ringa nåt tag.

2008-08-28 @ 06:34:28
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0