Hemmafredag!

Har varit lite småtrött sen igår då Ia kom för att delta i en filmkväll, så bestämde mig att bara sitta hemma och lägga mig tidigt idag.  Antagligen skall jag se filmen Smokin' Aces med riktigt passligt snygge Ryan Reynolds.
 Beroende på vilken tid jag vaknar imorgonbitti, skall jag antingen unna mig en morgonlänk eller ett pass på gymmet. otroligt skönt att startta dagen med motion. Senare på eftermiddagen skall jag äta middag tillsammans med några pärlor och fira en nybliven 18åring. Troligen skall jag åka till Lojo som skokonsult till min bror. Han måste få ett par snygga sneakers! Det är otroligt som hans fötter växer! De är snart större än mina! För tillfället brukar jag ibland dra på mig hans joggingskor då jag far på länk, och de är passliga. Jag känner att den bedrövliga dagen då han kommer att växa förbi mig är snart inne....

  Ha en skön fredag!

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0