Länge sedan sist...

Jag har ingen aning om vad jag skall skriva? Mitt liv spinnar kring vissa saker och det blir tom. tråkigt för mig själv att skriva om dem gång efter gång. Det handlar om skola, studentskrivningar, serendi, grubbel om pengar, och åter skola samt lite mer serendi.  enformigt, innerligen enformigt.

Imorgon blir det franska prov, vilket jag tvångläst till i de senaste timmarna och försökt att inte snegla i smyg på datorn. det är faktiskt svårare än vad jag trott.
3ans tåg till helsingfors skall jag också hinna med. Har nämligen arbetsintervju klockan halv 5 i Sockenbacka. känner mig inte sådär farligt nervös. inte sådär passligt nervös som man borde känna sig inför sånahäran viktiga/allvarliga grejjer.

Jag har också försökt yra omkring för att klura ut var vi skall hålla vår pikkupenkkis då JT och Hagalund redan är bokade.  Hörde om att Amerikavillorna som ligger granne med mig går att hyra och försöker nu få reda på telefonnumret tills imorgon. Resterande alternativ ligger alla i Pojo så alltid bättre att få en lokal så nära som möjligt Karis då maten också skall beställas härifrån. otrevligt med kall mat nämligen.

Hör på låten Monster i akustisk version av bandet Thorbjörn, ett band där två av mina vänelever från lågstadiet i Helsingfors där jag gick spelar i. Kommer ihåg hur dödskär jag var i den ene men jag vågade trots det aldrig bekänna mina känslor för honom förrän nu ett par dagar sedan då jag berättade hur förälskad jag var i honom för alla dessa år sedan och ett ordentligt skratt fick vi vel båda två, hahha hur patetisk får man vara i den åldern!!??(:
Kan iallafall inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om låten men något får mig att lyssna den om och om igen. Den blir liksom bättre för varje gång man hör den. Kommer troligen att ha den fastlimmad i hjärnan under kommande natt; ett fenomen som brukar vara verkligen störande.

Nu tillbaka till de ärade franskaböckerna! Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0