2007...

...Var ett år då jag hann flytta 2 gånger, fick vår 2a hund, böt skola, visiterade 2 nya länder, åkte omkring på sommaren i husvagn (rekommenderar inte),  och en massa annat, eftersom jag inte tid eller ork att skriva ner alla händelser från det gågna året, bjuder jag på dessa frågor och svar som jag snattade åt mig av heidi. Varsågoda!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jobbade under sommaren, vilket jag borde göra för tillfället också.
2. Vilka länder besökte du? Italien, Belgien, Paris (+bekantade mig med köpenhamns flygfält)

3. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? En södernresa.

4. Vad är det bästa som hänt dig år 2007?  har hänt ett antal bra saker, vilken av dem som är det bästa kan jag inte klura ut.
5. Har du varit sjuk eller skadat dig? låg 3 dagar på sjukhus, vilket slutade med operation, och 3 stycken ärr på magen. och antagligen angina, som jag får några gånger om året.
6. Bästa köpet? Laptop,

7. Vad spenderade du mest pengar på? Antagligen kläder...
8. Största misstaget? borde ha värdesatt vissa saker mera än vad jag gjort.
9. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jämfört med 2006, gladare.
10. Vad önskar du att du gjort mer? spenderat mer tid med vänner,  kämpat med skolan.
11. Vad önskar du att du gjort mindre? Köpt mindre av onödiga grejjer.
12. Hur tillbringade du julen? Med familj och vänner

13. Blev du kär i år? Jag var kär...
14. Favoritprogram på tv? Heroes
15. Bästa boken du läste i år? A long way gone: Memoirs of a boy soldier.

16. Största musikaliska upptäckten? Arch Enemy

 17. Årets bästa film? Madagascar är alltid min favorit

18. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Firade i vårt nya hus, åt ute...
19. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? "vad jag hittar i klädskåpet först" hann aldrig satsa:P
20. Vad fick dig att må bra? de närmaste vännerna

21. Favorit månad? Juni eller December?


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha,känner så igen mig i din fråga 19 :P ibland ha ja nog varit för roti :D

2008-01-04 @ 22:05:36
URL: http://cestmoi.blogg.se
Postat av: Astrid

Wuhuu, arch enemy!

2008-01-07 @ 17:55:56
URL: http://astrid.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0