En hemmalördag

Jag kände mig otroligt trött idag. Därför lade jag mig redan 8 i sängen o tänkte att jag äntligen skall få en natt med ordentlig sömn. Men jag ligger vaken, och har morkkis över att jag inte planerat något för ikväll. Har luggit de senaste timmarna och sett på sex and the city, men då nästan en hel säsongs avsnitt är undan, orkar jag inte mera. Har lust att göra något kreativt. Har inte gjort något sådant sen jag målade huset vilket är snart ett halvår sen, och nu känns det som om jag faktiskt skulle kunna få något gjort. Men det finns inte något att göra. Jag hittar inte på något som skulle aktivera min kreativasida. Har inte något okreativt heller som jag kunde göra. Vilken usellördag.
Så nu ligger ja på min säng talar med N (som är påväg på spelkväll, lyckos...) i telefon om vilket stort misstag jag gjort idag, och hur jag inte rekommenderar att sitta hemma en lördag kväll.

Hoppas innerligen att ni har det mer underhållande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0