En uppiggning tack!

Jag trodde att jullovet skulle göra susen, trodde att jag skulle få lite motivation till vardagen. Men icke. Det har nästan blivit värre. Min dagsrytm är alldeles uppochner, jag somnar efter varje natt efter 3, vilket resulterar i att jag inte orkar stiga upp till 8 utan stiger upp 10tiden, står i duschen en halv timme för att få liv i mig själv och så drar jag till serendi där jag spenderar nästan halva dagen. 2 timmar brukar jag klara av på eftermiddagen i skolan men mer än det går inte.  Jag tror detta lathets- och depressions- fenomenet beror på vädret. Jag saknar varma, sköna och soliga sommardagar, då man inte vill göra annat än att sola, bada, grilla, terasschilla, och umgås med vänner. En södernresa, snälla! Men inga pengar, inget nöje! och då menar jag det. Jag är för tillfället pank. speciellt då jag hamnar betala min telefonräkning, som är skyhög.
M
en jag skall göra en förbättring, skall lägga mig i tid, ta mig i nacken och tvinga mig själv orka igenom denna period och de 2 kommande. Sedan är det avklarat.

Någon som vill bjuda mig till södern? haha, Ha en skönkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0