Jag är avundsjuk.

Talade med min kompis från Rom idag. Och jag avundas innerligen honom samt mina släktingar och annan bekantskap där nere. De avnjöt några dagar sedan en dag med +20grader. Varför ligger SlaskFinland så långt uppe i norr? Varförvarförvarför? Så nu kan jag inte väänta längre, måste slippa dit så fort som möjligt!! får hoppas att 3 veckor går snabbt. Somtur finns det en hel del att göra dessa dagar.
Jag måste läsa på franskan, kurssen som jag varit närvarande högst 2 timmar, vår gamlasdans + pikkupenkkis är alldeles snart och jag har en hel del som skall fixas, studentskrivningarna i italienska är riktigt snart här, och andra mindre o mer nädvändiga saker måste uträttas.

Men nu skall ja dra till gymmet!! Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0