Softveckoslut

Fredag kväll inleddes med en timmes tågresa till H:fors, där vi firade Petras 18 årsdag (vilken är om 2 veckor) med vin, ölspel, och bra sällskap. otroligt roligt att se stadsborna igen, synd att man inte hinner vistas i huvudstadsregionerna oftare. 

Lördagen spenderades hemma, med film och otroligt god smoothie. Andra planer skulle säkert ha åtagits men då det från början var planerat att jag skulle sitta barnvakt åt min mesige bror förhindrade det allt annat förutom att sitta hemma. Somtur fick jag sällskap av Ia som jag proppade i mat för ett år framåt. Ingen kan iaf. skylla på att jag inte bjuder mina gäster på mat och dryck.

Nu skall ett antal uppgifter göras inför imorgondagen som skall spenderas i skolan.

Lycka till inför nästa vecka! om ni skulle behöva det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0