Träningssäsong -08 officiellt invigd

Känner mig stolt.  Jag har hållt mitt löfte och for på gymmet idag. Spinning och halvtimme i punttis. Det fick räcka för idag. Imorgon blir det 90 minuters Yoga. + 20minuter solarie :P måste bara boka in mig.... Så nu skall jag göra allt för att hålla fast i mina planer och fortsätta med denna träningssäsong inför sommaren. träna,svettas, och åter träna... Me like.

Första skoldagen gick oväntat bra! Jag gick på mina 2 första timmar!! inte på franskan...eller konst....
Imorgon är det dock en riktigt slapp dag då jag har endast 2timmar, +1  timme gamlasdans övningar. jag borde ha blivit ballerina... inte...  Somtur har jag Janne som par, och han är min räddning! Annars skulle jag nog redan ha backat ut antagligen. för jag mokar alltid, minns aldrig stegen, och gör allt i otakt. Det var en kort men mycket beskrivande resumé om mina danstalanger. olyckligt nog. skulle vara roligt att ha rytmsinnet inbyggt i sig, och kunna påriktigt dansa. Inte bara på fest i 3000promilles fylla.

Men tack o gonatt!! Jag skall se och skratta av en del med Carrie,Miranda,Samantha och Charlotte, vilka jag förälskat mig i. Kommer troligen att sluta med att jag åter igen kommer att lägga mig klockan 3 efter att ha sett en halv säsong.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hah, voj gulle

2008-01-07 @ 23:11:56
Postat av: Anonym

Alltså tränar du i sportfigur ännu? Minns att jag sett dej någo pass, sku vara roligt me tränings sällskap :) Så tråkigt ensam

2008-01-08 @ 09:56:13
URL: http://www.Allexaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0