Varning för Negativitet

Idag har jag varit på väldigt dåligt humör. Jag kom hem 4 tiden och märkte att jag hade feber, riktigt skönt i början då jag såg de sista delarna av sex and the city, men då ja nu luggit i sängen i över 6 timmar är det inte lika trevligt mer.
  Jag har också ett problem med att få saker och ting gjorda, detta kan också vara en anledning till mitt dåliga humör.  Jag borde fixa frissa och smink till gamlasdansen, och antagligen kommer allt att vara fullbokat så det kommer att bli lite klurigare att få tid. Skor måste också hittas. Samt provveckan som tar rum om exakt en vecka är jag verkligen dåligt preparerad inför.  Vädret hatar jag, jag blir så jäkla deppig av att inte få se solen. Men troligen slipper jag under sportlovet till Italien; hopperligen lite finare där?
Jag skulle vilja slippa o träna men denna plötsliga feber stoppar mig från att göra det med.

Nu är jag då inte på bra humör. därför skall jag inte blogga mer idag. tack o hej.

Kommentarer
Postat av: malin

d e så råkit att ha feber:/ krya på dig!

2008-01-22 @ 11:15:29
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0