Passligt brànd..

...stekte lite vàl lànge igàr pà stranden, vilket har resulterat i att min rygg àr passligt òm. Men en trevlig brànna har man redan lyckats fà, men har mycket kvar ennu;)

De bàr nàsta vecka av till Sicilien, fòr en vecka kommer jag altsà att simma i vulkanvatten poler, och ragga pà gamla fiskare. hahah, nee men det àr faktiskt lànge sedan jag varit pà sicilien och det kommer troligen att vàcka nostalgiska minnen fràn sommaren dà jag bodde dàr.

Idag har vi mulet vàder, vilket kan vara bra fòr min del eftersom jag annars skulle brànna skinnet av mig, sà jag kommer att spendera min dag med shopping och kanske bio? Varfòr inte Sex and the City filmen?

Ha det bra! hoppas ni har bàttre vàder àn jag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0