Pling!

Det slog mig nyss att det redan gàtt 2 veckor sen jag anlànde till Italien och att om àter 2veckor kommer jag att sitta pà planet hemàt. Riktigt skònt. Har saknat alla pàrlor redan allt fòr lànge, samt finns det mycket jag skall hinna med under dessa sommarmànader. En till sak som kommer att vara ennu skònare àr att min tidvis horribla bror kommer att bli kvar i Rom fòr 2 till, dà jag kommer njuta av tystnaden hemma vilket àr verkligen unikt i makaroni-residenset pà Pentbyvàgen i Karis. En annan bra del med att Remo inte àr hemma àr mòjligheten att hàllla en och annan grillfest. Ocksà min kàre mors idè att vi tvà skulle ut pà krog tillsammans kan bra hànda att verkstàlls, aningen konstigt? Ja.
Otroligt mycket man kan gòra dà ens bror inte àr hemma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0