Är ni intresserade av våra nya Gillette produkter?

denna mening har jag sagt säkert 100 gånger idag. Ca. 50 gånger har jag hållit presentationer om Gillette produkter. Men det känns inte lika hemskt som det hörs. 6 timmar gick snabbt, och människorna omkring var trevliga. Väntar tills nästa keikka, varefter jag kommer att vara en expert på Swiffer.

Ett besök till Backgränd för att fira ett födelsedags barn kommer kanske att göras ikväll med världens finaste par. Annars skall jag försöka orka studera inför nästa veckas prov, samt pynja ihop några skrivuppgifter. Känns otroligt tungt.

Hoppas ni har en skönskön lördag!

image62


Kommentarer
Postat av: malin

vad jobbar du med?=)

2008-03-29 @ 22:20:53
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0