Fyfan med påsk

Jag har bara ätit,ätit och åter ätit. Tack gode gud att Jesus firas bara en gång om året.
Hade planerat att hinna med en massa fasoner men har inte gjort något! Detta får jag nu betala för eftersom denna vecka kommer jag att hamna studera som ett svin!
Studentskrivningar på fredag, 2 skriftliga uppgifter i finska samt att provveckan börjar den 31. Ush. Kommande helg kommer också att vara fullt med program; Avskedsfester, Gymnasiefester, Födelsedagsfestsmaraton, och jobb. varför skall alla festligheter alltid råka på varann?

Nästa vecka är dock lite behagligare, en riktig pamarfödelsedagsfest i H:fors samt ett antal keikkor som skall besökas.


Nu skall jag fördjupa mig i min Italienska bok från 1980- en sannerligen modern upplaga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0