Angenämt

..är ett ord som förklarar helgen mer än väl. Fredagkväll blev det film o chill, och på lördagen en förmiddagsvisit till ett +30 varmt (nästan) Helsingfors. Jag spenderar ju en stor del av helgerna i huvudstadsregionerna, men vissa dagar då det är soligt och varmt harmar det mig så innerligt att jag flyttade från staden till landet. Men egentligen slår ju ingenting en sommar i Västra Nyland med terasschillas o grillas, vilket inte är precis lika lätt i H:fors...

Lördag var det dags för fest som ordnades av Ekenäs Gymnasium, för att fira lite Italienarna som varit på 9dagars studiebesök hos dem. Kanske en aning lat anda, men ett och annat skratt fick Jag, Nina och Ashin. Och alltid är det skönt att spontant träffa landsmän och kvinnor.

Hoppas ni haft en grymm helg, om inte, är ni hjärligt välkomna att fira med oss min pärlas 18-årsfödelsedag nästa helg!

Bjuder på dessa bilder, mera kommer upp på pixbox.se

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0