Remo

Det är sällan nuförtiden som jag och Remo umgås. Då han var baby skrek han och bets han. För 5 år sedan brukade vi leka, för några år sedan bråkade jag med honom.  Nu ser jag knappt honom fastän vi båda är hemma.
Jag brukar inte göra något alls med min bror. Ibland ber jag honom vara tystare eftersom jag skall vila, se på tv eller göra något annat onödigt. Måste hända en förbättring tror jag.
Idag kom han in till mitt rum med en Bellmann- skämtbok med sig. Han satt här i ungefär en halv timme och läste upp hans favoritskämt. Då jag inte reagerade alls eftersom jag började skriva detta inlägg steg han upp och tyckte: Du har dålig humor. Ingen har sagt tidigare så åt mig, jag började skratta inombords, och bestämde mig att gå och planera var äppelträden skall växa på gården tillsammans med honom. Fastän jag egentligen inte bryr mig ett dugg var de skall planteras.
image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0