tje!

Haft alldeles för mycket att göra, så har inte ens hunnit titta hit.
Jobbet igår gick fint samt castingen i Onnela och hopperligen får jag jobbet.
Denna dag firade vi sista skoldagen i pumpviken med picnic, varefter hela dagen spenderats i serendipity med varierande sällskap. Studentskrivningarna inför nästa höst är anmälda och betalda, så i sommar ska det börja pluggas Finska, Svenska samt Hälsokunskap.

Imorgon är det den länge efterlängtade avslutningen då betyget skall hämtas från skolan varefter det bär av till Vanda för att fira min kusins viktiga dag då han blivit student, studentkalas altså i programmet! Då festligheterna avslutats hos släktingarna fortsätter de i Västra Nyland där det skall släppas loss med hopperligen så många bekanta som möjligt förrän jag flyger iväg för 4 veckor till utlandet.

Har inte ennu bestämt mig ifall jag tar med laptopen eller inte och resväskan står fortfarande öppen med halva garderoben kastad innanför sig.

Nu hamnar jag fördjupa mig i vissa uppgifter jag fått från jobbet varefter en chillkväll skall hålla rum.

Buona notte a tutti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0