Okej, nu kör vi igång igen!

Har åter igen varit en latmask utan inspiration eller motivation. NU förbättring ack ja!

Haft en otrovärt skön helg med mannen hemma, snö ute, och det bara skrikit mysmysmys om mig! Andra bullor blir det nästa helg... Fredag är det start 6.30 från Hfors till Tfors där jag skall jobba reven av mig på en mässa. Hemkomst ca 23.00. Lördag 10 h jobb i Kampen för Ilta Sanomat. Hur kul skall det inte bli med lönen!? Jag psykar mig själv... Dock, kommer det att bli mindre jobb till december så jag har ingen anledning till att gnälla. 
Har denna vecka turen att vara ledig. Provvecka is the shit! Bestämde mig skriva franska och historia proven på omtent, då jag varken hunnit läsa eller hittat min bok. Så torsdag är det matematik prov och enda dagen jag tänker dra mig till skolan. Skönskönt. 

För övrigt klarade jag körprovet och hoppas ni håller säkerhetsbälten fästa. Jag medger att jag redan blivit knäppt av kameran på 51an. Mindre kul. 

Slutligen hoppas jag att ni mår bra och inte ger upp med mig och mina låååånga bloggtorksperioder.

 Tjingaling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0