Söker jobb?

TBWA/ Pointer är en energisk reklambyrå med ungdomlig men yrkesskicklig anda och bra stämning. Eftersom företag hela tiden växer behövs också fler arbetstagare. NU SÖKER POINTER NYA PROMOTERS över hela landet till olika evenemang, projekt och mässor för att presentera samt öka försäljningen av våra kunders service och produkter. 
  
För arbetet krävs goda kunskaper i Finska samt en utåtriktad och positiv inställning gentemot konsumenter.  Jag rekommenderar Pointer för flexibla arbetstider, varierande projekt, bra lön samt väldigt trevliga kolleger.

 Ifall du känner dig intresserad av att arbeta inom reklam och produktutveckling i framtiden eller annars är intresserad av att jobba för Pointer, där man har goda möjligheter att utveklas inom branshen, råder jag dig att skicka in en ansökan till [email protected]
Slutligen ber jag er att nämna tydligt i er ansökan mitt namn.


Håller tummarna uppe för er (fastän jag med nästan full säkerhet kan garantera en arbetsplats) och önskar er trevliga arbetserfarenheter hos TBWA/Pointer 



Jag påminner om att denna arbetsansökning, tyvärr endast råder  i Finland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0