Årets gulnäbb då

Gulnäbben, den traditionella konventintagningen i Karis-Billnäs gymnasium tar rum idag. En hel del ketchup och ärtsoppa har jag fått se rinna över nätstrumpbyxor, axelvaddade skjortor och cykelhjälmar. Något tom. jag fick kväljningar av som stod på sidan om och bevittnade detta horribla, ensidiga matkrig vid gamla Lystiland. Fastän planerna för denna kväll verkade vara de samma som de bestått av under de senaste veckor (pluggapluggaplugga och åter plugga) blev det en störtförändring, stort sett pga min älskling Sara som flyttar på fredag till Tyskland, så hoppar jag nu i duschen, trär på heels om fötterna och kör iväg till Hagalunda för att beskåda kvällsprogrammet och agera paparazzi inför vårens Abi-tidning! Skön kväll för er allihop!! Tje!

Kommentarer
Postat av: Sara

Den va tagen me webcammen, så de va nog helt vahingoss ;-)

2008-09-04 @ 09:50:25
URL: http://saraeskola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0