Faktum

är att jag varit superlat och inte uppdaterat alls sedan måndag. Har inte känt mig kreativ.

Ligger nu o halvfryser på soffan under en filt och väntar på att någon kommit på en idé om vad som står för kvällen program. Lotta bykar troligen fortfarande så jag tar en liten powernap har jag tänkt. 
Morgongröt i shell samt träning på gymmet har jag hunnit med imorse o lektionen i historia var jag också närvarande på, så ja kan med gott samvete lägga mig en stund då ja åter igen sovit alldeles för kort nattsömn.

Jag har en otroligt stor lust att få en fet summa pengar på kontot och köpa skorskor och åter skor. Kanske en vinterkappa också.  Har nämligen överkonsumerat den gröna från HM barnavdelgningen jag visade er tidigare. En och annan mysig kofta skulle visserligen också sitta bra nu när temperaturen sjunkit under 10. 

Nu ringde Lotta, hon bykade inte. Hon hade somnat. Sätter mig igång och drar iväg! Ha en kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0