Pepsodent Smile någon?

Har fått hem på posten en hel massa Pepsodent tandpasta. Pepsodent White Now heter den, och skall alltså ge en blekande effekt till tänderna redan efter första användning. Har faktiskt redan från förut denna tandkräm som e enligt mig riktigt okej, har relativt vita tänder från förut så en stor förändring i tändernas färg har jag inte märkt. Men tänkte dela ut små tuber lite här o var till bekanta, så ifall ni ser mig någonstans o vill ha en tub till prövning så kom o ryck mig i ärmen. 


Haha, trodde nog alldrig jag skulle blogga om tandpasta! Man skall alldrig säga alldrig;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oj vad många! Fungerar den då?

2008-09-26 @ 18:58:52
URL: http://ekgc.blogg.se/
Postat av: Linda

köpte faktsikt den där för någon vecka sedan,men har inte riktigt tagit den i användning ännu då jag väntar på att den gamla skall ta slut. men jag var ju tvungen att testa den en gång, jag märkte ingen skillnad.. trist.

2008-09-28 @ 09:38:15
URL: http://lindisens.blogg.se/
Postat av: pepus

JA VILL HA!! och behöver kanske också ;) hihi

2008-09-29 @ 16:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0