Swing it magistern, swing it!

Hade idag Italienska undervisning för en grupp 2or som skall på utbyte till Italien i October. Har konstaterat att detta kan vara roligt dessa 4 timmar jag skall hålla Italienska lektioner men att jag aldrig i livet kommer att befinna mig inom lärar-, och utbildningsbranschen.... Har en massa arbeten och sidor som borde läsas, men jag kommer inte ordentligt igång. Träna vill jag så otroligt mycket men har inte tid förrän nästa vecka då det är ett måste för att orka med skrivningarna! Blir ju på så mycket bättre humör!



För övrig har jag tänkt köpa lite skor, alla med heels i detta fall... Vad tycker ni?
   

Alla tre par är från victoriassecret.com

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Dom med nitarna är skit-tuffa! Swing it magistern swing it!! ;)

2008-09-04 @ 17:41:16
URL: http://jassmiin.blogg.se/
Postat av: Andrelotti aka Italiens playboy kung!

Alla 3 par skor är ju såå härliga! Bara att dra till köpet nu och inskaffa dem! Måste man välja så håller jag med jasmin, nitarna är as coola, de skulle gå hem även här på ön tror jag! ;) Kör hårt belissima bella! :D

2008-09-04 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0