Tjallamalla!

Kommit hem en tid sedan från Åbo. Åkte med för att säga än en gång farväl till mannen. Känns tomt nu, då mitt rums golv är alldeles bart utan några som helst sockor, väskor, blixtar eller kameror som tillhör honom. Förutom klädskåpet där några av dessa ovannämnda föremål ligger inträngda och väntar på hans nästa besök.... Ivarje fall har jag haft en ofantligt bra helg! Fastän jag inget kan om morgondagens realprov i hälsokunskap känns det som om mina batterier vore laddade för pangskrivning med ett L som mål!( vilket dock knappast händer). Nu sängdags, för en så pigg Linda som möjligt imorgon, och ack ja, imorgon slipper jag äääntligen och trääänaa! lovely! Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0