Buongiorno!



Har haft bloggen stängd ett tag. Ville ha allt undan. Skolan, Skrivningar, och annat tråkigt. Nu är det dock april, våren på god väg och jag på bättre humör än någonsin, så det blir väl en passlig stund att börja om. 

Vaknade dock till en mindre trevlig nyhet av att en häftig jordbävning slått till i italien, i närheten av rom. Ett tjugotal har dött och flera är försvunna. Ringde pappa men allt verkade vara under kontroll med honom, och resten av släkten. Tackolov! Har så dåligt samvete över att jag inte åkt och hälsat på, snart ett år sedan jag var där sist. Har alldrig varit så länge borta därifrån...Men tiden har liksom inte bara räckt till. I maj har jag dock planerat åka iväg, och tänkte snart kolla biljetter.

Nu i veckan, rättare sagt på torsdagen kommer mannen äntligen hem, och jag kan inte annat än känna vårkänslor! Superbt!

Har jobb kl 4a framåt men före det skall vi ta en snabbvisit till Ekenäs med Jasmin, fan anagga att vädret skall vara så mulet nu. 


Okej, vi ses senare! Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Jasssper

Jejjeeee! Have a nice workingday hun! ;)

2009-04-06 @ 14:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0