Fabulous

NI förstår inte hur underbart det känns att ha den sista egentliga skoldagen över? Jag kommer alldrig mer att ha en lektion i gymnasiet. Inga lektioner alls faktiskt förrän i höst! SMASHING BABY!
Och fastän jag varit hur skoltrött som helst kan jag inte vänta på att få börja läsa om nya och intressanta ämnen, som ja själv med fri vilja fått välja! Superbt! Men vad välja...? Tack gode gud, att det finns möjligheter!

Underbart!

Mindre underbart var dock att jag skärde typ halva fingret av mig idag, så mitt ringfinger består av ett enormt paket.  närmare bestämt såhär:





Tiden har sprungit iväg igen, satt mig framför skärmen ca 3 timmar sen och de bara blåsit iväg! Jäävlar. Har skickat mejl, och meddelanden till halva finland och nu gör jag det här med! 

Jag tycker ni alla skall gå och kolla Jesses portfolio och hemsidor här:

http://jesselaitinen.carbonmade.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0